سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : 10328
پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ آینده پویا به مناسبت روز کار و کارگر

دکتر فتح‌الهی: "کارگران" در خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان قرار دارند

توجه به مسائل معیشتی کارگران عزیز شاغل در شرکت‌های تابعه هلدینگ آینده پویا
مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در پیامی با گرامی‌داشت روز کار و کارگر بیان کرد" کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان بر ملت ایران، قرار دارند لذا رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های آنان مخصوصا امنیت شغلی، باید همواره مورد توجه قرار گیرد."
دکتر فتح‌الهی: "کارگران" در خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان قرار دارند
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا، متن پیام دکتر افشار فتح‌الهی بدین شرح است:

"بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز "کار و کارگر" فرصتی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران عزیزی که در راستای پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. کارگران با همت والای خود با کمترین بهره‌گیری بیشترین سود را به ملت ایران می‌رسانند و از ارکان تولید ثروت در کشور هستند.
 
اگر بخواهیم به عظمت کارگر در کشور پی ببریم باید به بیانات رهبر معظم انقلاب که همواره دغدغه معیشت کارگران را داشته و برای رفع مشکلات این قشر خدوم و نجیب بیانات مفصل و درعین‌حال راهکار‌های عملی را ارائه نموده‌اند توجه کنیم که فرمودند:«حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.»

کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان بر ملت ایران، قرار دارند لذا رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های آنان مخصوصا امنیت شغلی، باید همواره مورد توجه قرار گیرد. از این‌رو توجه به مسائل معیشتی کارگران عزیز شاغل در شرکت‌های تابعه هلدینگ آینده پویا همواره در اولویت‌ قرار دارد.

اینجانب روز کارگر را صمیمانه شادباش عرض می نمایم و عزت و سربلندی کارگران عزیز را از درگاه حضرت حق مسألت دارم.

 
https://mapouya.com/vdcdjs0f.yt0zx6a22y.html
جالب است ۰
نام شما
آدرس ايميل شما